Chestionar de raspuns al pacientului Stimate pacient, Spitalul Municipal Falticeni realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare. Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul unităţii sanitare. Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacienti, va prezentam, in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra. Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin în calitate de pacient sau de asigurat şi să completaţi chestionarul anexat. La externare, vă rugăm să depuneţi chestionarul completat în urna special amenajată. Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare. Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale. Chestionarul poate fi completat în format fizic sau online pe pagina web a spitalului. Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important! 1. Cat de multumit sunteti, in general de …? a… calitatea serviciilor medicale primite in acest spital Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit b… modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient? Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit 2. Cat de multumit ati fost de …? a… timpul de asteptare pana la prima examinare de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat? Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit b… modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)? Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit c… tratamentul primit in perioada de spitalizare? Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit 3. In ce masura urmatoarele afirmatii despre medicul care v-a tratat sunt adevarate? a. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura b. A raspuns la intrebarile puse de mine. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura c. S-a ocupat cu atentie de cazul meu. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura d. A inteles problemele mele medicale. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura e. A manifestat interes in rezolvarea problemei mele medicale. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura 4. In ce masura urmatoarele afirmatii despre asistentele medicale/asistenti medicali sunt adevarate? a. Mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura b. A raspuns la intrebarile puse de mine. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura c. A respectat orele In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura d. A inteles problemele mele medicale. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura e. A manifestat interes in tratarea mea. In foarte mare masuraIn mare masuraNici mare, nici mica masuraIn mica masuraIn foarte mica masura 5. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre...? a....cum va decurge examinarea medicala Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit b...cum se recolteaza probele de singe/biologice/ Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit c...modul de administrare a medicamentelor Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit d...rezultatul analizelor dumneavoastra Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit e...riscurile unei operatii/interventii chirurgicale/ale tratamentului indicat de medic Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit f...consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit g...posibile tratamente alternative pentru afectiunea dumneavoastra Foarte multumitMultumitNici multumit, Nici nemultumitNemultumitFoarte nemultumit 6. Pe perioada internarii a. ati fost internat prin serviciul de urgenta DaNu b. ati solicitat serviciile unui medic preferat DaNu c. ati primit serviciile unui medic preferat DaNu d. ati solicitat si o alta opinie medicala, referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii DaNu e. ati primit o alta opinie medicala pe perioada internarii DaNu 7. Pe perioada internarii medicamentele si materialele sanitare au fost asigurate a. Integral de spitalb. In mare masura din resursele spitalului (am cumparat medicamentele simple, calmante, fese, etc.)c. In mica masura din resursele spitalului (am cumparat medicamente scumpe)d. Integral de mine (pacient) 8. Cum apreciati, din punct de vedere al confortului urmatoarele conditii din spital? a. Iluminatul spatiilor/incaperilor din spital Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste b. Temperatura din spital Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste c. Programul de primire a vizitelor Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste d. Curatenia generala din spital Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste e. Functionalitatea grupurilor sanitare Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste f. Conditiile de cazare din salon Foarte buneBuneNici bune, nici proasteProasteFoarte proaste 9.1 In momentul intocmirii documentelor de externare ati fost informati de suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra prin oferirea unei copii a decontului de cheltuieli? DaNu 9.2 V-ati gandit sa solicitati informatii despre suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra (decontul de cheltuieli)? DaNu 10. In cadrul spitalului sunt afise care sa prezinte drepturile si/sau obligatiile pacientilor/asiguratilor? DaNu 11. Carui personal ati oferit din propria initiativa bani sau alte atentii ca recunoastinta pentru modul in care ati fost ingrijit? a. Medicilor DaNu b. Asistentelor medicale/asistentilor medicali DaNu c. Infirmierelor DaNu d. Personalului auxiliar (brancardieri, agenti de paza, etc.) DaNu 12. Vi s-a cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul spitalului? a. De catre medici DaNu b. De catre asistente/asistenti DaNu c. De catre infirmiere DaNu d. De catre personalului auxiliar (brancardieri, agenti de paza, etc.) DaNu 13. Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin consiliul de etica al spitalului, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, alte incalcari ale drepturilor pacientului, conditionarea actului medical s.a)? DaNu DATE STATISTICE Sexul respondentului/celui care a raspuns la chestionar: BarbatescFemeiesc Ultima scoala absolvita: Scoala elementara(4 clase, 10 clase, scoala profesionala)Scoala medie (liceu, scoala postliceala)Scoala superioara(universitate, master, doctorat) Rezidenta: In mediul urban(intr-un oras/municipiu, indiferent de judetIn mediul rural (intr-o comuna, indiferent de judet) Sectia in care a fost internat pacientul:* Luna internarii:*